Критерії
оцінки робіт
учнів
Критерії
|
Обгрунтування критеріїв
|
Бали
|
Виконання
завдання
|
Випадкова підбірка матеріалів; інформація неточна або не має відношення до теми; неповні відповіді на
питання; не робляться
спроби оцінити або проаналізувати
інформацію.
|
1
|
Не уся інформація
узята з достовірних
джерел; частина інформації неточна або не має прямого відношення до теми.
|
2
|
|
Оцінюються роботи різних періодів; висновки аотіентовані: vci матеоіали мають безпосереднє відношення до теми; джерела цитуються правильно;
використовується інформація з достовірних джерел.
|
3
|
|
Результат роботи
|
Матеріал логічно не побудований
і поданий зовні непривабливо; не дасться чіткої відповіді на поставлені завдання.
|
1
|
Точність і структурованість
інформації; привабливе оформлення роботи. Недостатньо виражена власна позиція
і оцінка інформації.
|
2
|
|
Чітке і логічне представлення
інформації; уся інформації має безпосереднє відношення до теми, точна, добре
структурована і відредагована. Демонструється критичний аналіз і оцінка
матеріалу.
|
3
|
|
Творчий підхід
|
Учні просто копіюють інформацію
із запропонованих джерел; немає критичного погляду на проблему.
|
1
|
Демонструється одна точка зору
на проблему; проводяться порівняння, ате не робляться висновки.
|
2
|
|
Представлені різні підходи до
вирішення проблеми Робота відрізняється яскравою індивідуальністю і виражає
точку зору м ікро групи.
|
3
|
|
Захист роботи
|
Відсутність аргументів з
основних позицій, відсутність логіки викладу, відсутність результатів
дослідження; слабкі знання з теми; невпевнена манера триматися перед
аудиторією, бідність мови, порушення регламенту, не володіння аудиторією.
|
1
|
Неповна аргументація, порушення
логіки, неповне представлення результатів робота; недостатня глибина знань з.
..теми; добра манера триматися перед аудиторією, грамотна мова з незначними
мовними помилками.
|
2
|
|
Присутність аргументації,
логіки; глибока ерудиція, відображення міжпредметних зв'язків з теми;
відмінна манера триматися перед аудиторією, грамотна мова, дотримання
регламенту, утримування уваги аудиторії.
|
3
|
Немає коментарів:
Дописати коментар