Критерії оцінювання

Критерії оцінки робіт учнів

Критерії
Обгрунтування критеріїв
Бали
Виконання завдання
Випадкова підбірка матеріалів; інформація неточна або не має відношення до теми; неповні відповіді на питання; не робляться спроби оцінити або проаналізувати інформацію.
1
Не уся інформація узята з достовірних джерел; частина інформації неточна або не має прямого відношення до теми.
2
Оцінюються роботи різних періодів; висновки аотіентовані: vci матеоіали мають безпосереднє відношення до теми; джерела цитуються правильно; використовується інформація з достовірних джерел.
3
Результат роботи
Матеріал логічно не побудований і поданий зовні непривабливо; не дасться чіткої відповіді на поставлені завдання.
1
Точність і структурованість інформації; привабливе оформлення роботи. Недостатньо виражена власна позиція і оцінка інформації.
2
Чітке і логічне представлення інформації; уся інформації має безпосереднє відношення до теми, точна, добре структурована і відредагована. Демонструється критичний аналіз і оцінка матеріалу.
3
Творчий підхід
Учні просто копіюють інформацію із запропонованих джерел; немає критичного погляду на проблему.
1
Демонструється одна точка зору на проблему; проводяться порівняння, ате не робляться висновки.
2
Представлені різні підходи до вирішення проблеми Робота відрізняється яскравою індивідуальністю і виражає точку зору м ікро групи.
3
Захист роботи
Відсутність аргументів з основних позицій, відсутність логіки викладу, відсутність результатів дослідження; слабкі знання з теми; невпевнена манера триматися перед аудиторією, бідність мови, порушення регламенту, не володіння аудиторією.
1
Неповна аргументація, порушення логіки, неповне представлення результатів робота; недостатня глибина знань з. ..теми; добра манера триматися перед аудиторією, грамотна мова з незначними мовними помилками.
2
Присутність аргументації, логіки; глибока ерудиція, відображення міжпредметних зв'язків з теми; відмінна манера триматися перед аудиторією, грамотна мова, дотримання регламенту, утримування уваги аудиторії.
3

Немає коментарів:

Дописати коментар